Müügi- ja tagastustingimused

Veebipoe safecar.ee (edaspidi Veebipood) omanik on PIAR OÜ (registrikood 11485360), asukohaga  Sära tee 1, 75312 Rae vald, Peetri alevik.  

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
1.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
1.2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
1.3. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
1.4. Teave kauba kohta (sh. iga toote spefikatsioon) on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2. Tellimuse vormistamine
2.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda valitud makseviisi teel.
2.2. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
2.3. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. Tooted ja hinnad
3.1. Müüja tagab, et tooted vastavad nõuetele ning on kvaliteetsed.
3.2. Kuvatud tootepildid on siiski illustratiivse tähendusega.
3.3. Kõik Müüja veebipoes märgitud hinnad on esitatud eurodes (EUR).
3.4. Ostu eest veebipoes tuleb tasuda kogusummas tasuda koheselt v.a. juhul, kui tasutakse arve alusel.
3.5. Vastavalt Kliendi valitud kohaletoimetamise viisile lisandub kauba hinnale transpordi hind. Enne maksmist kuvatav hind ostukorvis sisaldab kauba maksumust ja saatmiskulusid.
3.6. Toodetele kehtivad müügihinnad, mis on teatavaks tehtud Müüja veebikeskkonnas ostu sooritamise hetkel. Kui ostutellimus esitati enne müügitingimuste või hindade muutmist kohaldatakse Poolte vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise hetkel kehtinud tingimusi.
3.7. Kui mõni toode on otsa lõppenud ja tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab Müüja Kliendiga ühendust, hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul. Sellisel juhul pakutakse välja võimalik uus tarneaeg või toote asendamine samaväärse teise tootega, mis on võimalusel sama hinna ja kvaliteediga. Kui Klient ei ole uute tingimustega nõus, siis ta võib keelduda tellimusest ja juba makstud raha tagastatakse 7 tööpäeva jooksul.

4. Ostmine
4.1. Ostu sooritamiseks tuleb Müüja veebikeskkonnas esitada tellimus.
4.2. Tellimuse esitamiseks tuleb sobivad tooted lisada ostukorvi . Ostukorvis on võimalik muuta kaupade koguseid, neid lisades või eemaldades nimekirjast.  Kui tooted ostukorvi on valitud, tuleb vajutada nuppu “Soorita ost“ , sisestada Kohaletoimetamise info (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, elektronposti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks).
4.3. Tellimuse kinnitamiseks tuleb Kliendil nõustuda veebipoe kasutajatingimustega pannes linnukese vastavasse ruutu, valida makseviis. Seejärel suunatakse Klient makset teostama.
4.4. Maksete teostamine toimub väljaspool veebipoe keskkonda, vastava teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskkonnas. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Veebipoel puudub ligipääs Kliendi panga- ja krediitkaardi andmetele.
4.5. Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja, Veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
4.6. Peale tellimuse eest tasumist saadetakse Kliendile, tema poolt märgitud e-posti aadressile, tellimuse kinnitus, mis sisaldab arve numbrit, ostukorvi sisu ja maksumust, kättetoimetamise viisi ning aadressi.

5. Kohaletoimetamine
5.1. Kauba kättetoimetamine Kliendile toimub Eestis DPD Kullerteenuse kaudu.
5.2. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
5.3. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. Sellest teavitatakse ostjat e-posti või telefoni teel.

6.Taganemis- ja vahetusõigus
6.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
6.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
6.3. 14-päevase tagastamis-või vahetusõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
6.4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
6.5 Kauba vahetamiseks tuleb esitada vastav avaldus e-posti aadressile info@safecar.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest
6.6. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus e-posti aadressile info@safecar.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
6.7. Kauba tagastamise või vahetamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
6.8. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
6.9. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
6.10. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud ja üle kontrollinud.
6.11. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
6.12. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

7. Pretensiooni esitamise õigus
7.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
7.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@safecar.ee või helistada telefonil: 55545124.
7.3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
7.4. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
7.5. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

8. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
8.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
8.2. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
8.3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

9. Vaidluste lahendamine
9.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@safecar.ee või helistada telefonil: 55545124.
9.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
9.3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.